MORSKA ŠOLA V NARAVI

1. Dan

Srečno smo prispeli v Izolo in lepo preživeli prvi dan šole v naravi. Ogledali smo si soline v Sečovljah, se namestili po sobah, plavali v morju, jedli večerjo in se sprehajali ob morju.

2. Dan

Zbudili smo se v čudovit sončen dan. Začeli smo ga z jutranjo telovadbo.Veliko smo plavali in se zabavali.Ob soju večerne zarje smo ustvarjali in risali še staro ribiško barko.

3. Dan

Sreda je minila kot bi mignil. Zbudili smo se v vroc sončen dan. Po zajtrku smo plavali po skupinah, odšli na pošto po razglednice, jih napisali in poslali z lepimi pozdravi domov. Po kosilu nas je ladjica odpeljala v Piran, kjer smo si ogledali Tartinijev trg, akvarij, cerkev Sv. Jurija in Trg 1.maja. Bilo jo zares lepo in vroče. Privoščili smo si sladoled ob morju. Zvečer smo se igrali ob obali in pripravljali točke za predstavitev po sobah. Dan smo zaključili na pomolu, kjer smo peli in pripovedovali vice.

4. dan

Dan smo kot vedno začeli z jutranjim tekom in telovadbo, sledil je zajtrk in pospravljanje sob. Najlepše urejene sobe so dobile sladko nagrado. Sledil je pouk v naravi, učili smo se o rastlinstvu v primorskem svetu. Plavali smo v morju, nato pa šli na kosilo. Po kosilu smo imeli pouk angleščine in pripravo točk za zvečer. Plavali smo tudi popoldne, šli na sprehod v Izolo, zvečer pa je sledil zabavni program. Vsaka soba je pripravila eno točko in se predstavila na odru.