ŠOLA V NARAVI

5. DAN

Po plavanju smo obiskali Piran, si ogledali Tartinijev trg, cerkev Sv. Jurija in akvarij ter se posladkali s sladoledom.

Imelo smo lep, sončen dan. Učenci so zadovoljni in prijetno utrujeni. 🙂 Domov se vračajo z veliko spomini na razne dogodivščine … 🙂

4. DAN

Četrtek je potekal zelo umirjeno, dopoldne smo plavali in napisali razglednice domov, popoldne pa smo raziskovali morsko obalo. Po večerji smo za zadnji večer pripravili zabavni program in si ogledali film.

3. DAN

Danes smo preživeli deževen, a pester dan.

Plavali smo, imeli lov na zaklad, nekaj pouka, druženja ter za konec filmski večer.

Lep pozdrav z Debelega rtiča, 5a in 5.bB

2. DAN

Zaradi težav z internetom so bile slike na spletno stran dodane z rahlo zamudo. Sicer je vse v redu.

Danes smo se z ladjico peljali v Koper, nekateri smo zaplavali v morju. Razveselili smo se sonca:)

Čakata nas še lokostrelstvo in biološka pot.

Popoldan smo se preizkusili v lokostrelstvu, izvedeli veliko novega na biološki poti, po večerji pa smo se odpravili na sprehod ob klifu. Videli smo tudi srne, ki so se pasle med vinogradi. Sedaj pa že uživamo na družabnem večeru talentov. 🙂

Lep pozdrav z morja, 5.a in 5.bB

1. DAN

Obiskali smo soline v Sečovljah, plavali v bazenu in se vozili s kajaki po morju.